Vacature overzicht

Old Amsterdam Event Manager

24 - 40 uur

8 May 2024

Wil jij werken voor het bekendste en lekkerste kaasmerk van Nederland? Heb jij altijd al een keer je eigen (horeca) zaak willen runnen? Ben jij een echte kaasliefhebber? En ben je fan van het merk Old Amsterdam? Dan zijn wij op zoek naar jou! Sluit je aan bij ons familiebedrijf en maak deel uit van een dynamisch team dat gedreven is om de beste kwaliteit en smaakervaring te leveren.

Old Amsterdam is geboren vanuit een compromisloze zoektocht naar de beste smaak waarin vernieuwing en ondernemerschap voorop stonden. Een onafhankelijk onderzoeksinstituut werd door de familie Westland voor een onmogelijke taak gesteld: Ontwikkel een receptuur voor de lekkerste oude kaas. Een kaas met rijpingskristallen en een pittige smaak, die toch smeuïg en snijdbaar is. Dit resulteerde in een gepatenteerd proces waarin kennis over landsgrenzen heen werd gecombineerd met Hollandse nuchterheid. Smaak, volgens onze eigen regels.

Wat ga je doen?

Kaasproeverijen organiseren:  

  • Onze prachtige kaasproeverijruimte, gelegen op de 2e verdieping van de Old Amsterdam winkel midden op het bruisende Damrak, is een trekpleister voor toeristen. Sinds 2023 bieden wij hier kaasproeverijen aan onze klanten aan. Als verantwoordelijke voor deze activiteit ben jij het aanspreekpunt voor klanten, beheer je de e-mails, boekingen en het reserveringssysteem, en bedenk en geef je de proeverijen zelf;
  • Je bent ook verantwoordelijk voor het trainen van je collega’s, zodat zij de proeverijen kunnen overnemen in jouw afwezigheid;
  • In nauwe samenwerking met de Manager van de Old Amsterdam Cheese Store stel je een businessplan op en bepaal je samen de targets en doelstellingen voor het komende jaar;
  • Je bent eindverantwoordelijk voor de B2B en B2C events en dus ook budget verantwoordelijk;
  • Kortom, jij bent de drijvende kracht achter het succes van onze kaasproeverijen!

Beheren van de vergaderruimte:

Op de 3e verdieping van onze winkel aan het Damrak bevindt zich ‘het oude kantoor’, een ruime locatie inclusief keuken en twee toiletten. Deze ruimte zal worden verhuurd als vergaderruimte voor bedrijven. Jouw rol omvat het opstellen van offertes en begrotingen aan de hand van de wensen van de klant.

Wie ben jij?

Je werkt graag samen met je collega’s, partners, klanten en leveranciers. Met jouw creativiteit maak je van elk evenement een groot succes! Daarnaast voldoe je aan de volgende kwalificaties:

  • Woonachtig in Amsterdam of nabije omgeving;
  • Minimaal MBO+ denk- en werkniveau, met een opleiding in food, horeca of toerisme;
  • Tenminste 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Passie voor gastvrijheid, horeca en toerisme, ervaring in de horeca is een pré;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Engels als Nederlands;
  • Jij vindt Old Amsterdam® de allerlekkerste kaas;
  • Je bent fulltime of parttime flexibel beschikbaar, ook in de avonden en weekenden.

Competenties: Als jij bekend staat om je ondernemerschap, proactieve houding en organisatorische vaardigheden, dan pas jij perfect bij ons!

Wat bieden wij?

  • Een marktconform salaris, afhankelijk van jouw kennis en ervaring;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 24 vakantiedagen, 8% vakantiegeld, reiskostenvergoeding, opbouw van pensioen en een bonusregeling;
  • Een superleuke baan in hartje Amsterdam met een open, positieve en internationale werksfeer;
  • Een ondernemende, afwisselende en uitdagende werkomgeving met veel vrijheid en ruimte voor eigen ideeën.

Reageren

Smaakt dit naar meer? Stuur dan jouw CV en motivatiebrief naar Mattijs.Aartsen@OldAmsterdamCheeseStore.com.

Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Mattijs Aartsen, General Manager a.i., via Mattijs.Aartsen@OldAmsterdamCheeseStore.com.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs. Delen in je netwerk stellen we wél op prijs!

Old Amsterdam Event Manager