Functie
Je rapporteert als Junior Brand Manager aan de Senior Brand Manager Nederland. Je ondersteunt haar bij zeer brede marketing activiteiten op het gebied van communicatie, innovatie, artwork en strategie, maar je hebt ook echt jouw eigen projecten die je zelf van A-Z kan managen, bijvoorbeeld op het gebied van winkelvloer activatie of Social Media. Samen met de Senior Brand Manager richt je je op de Nederlandse markt. Deze is hard groeiend en er liggen nog enorm veel kansen. Je hebt contact met diverse stakeholders in Nederland.
Doel van de functie
- Ondersteunt korte en middellange termijn (lokale) activatie van het merk Old Amsterdam in Nederland
Plaats in de organisatie
Rapporteert aan: Senior Brand Manager Nederland
Werkt samen met: Andere marketeers, (Field) Sales Team Nederland , Creative Agencies, Media Agency, Marktonderzoeksbureaus, R&D, Kwaliteit, Inkoop, Trade Marketing en Finance
Omvang merk: OA Nederland; Volume (kg): 3.000.000
Resultaatgebieden en activiteiten
- Merk (strategie) en positionering
- Geeft uitvoering aan jaarplannen en merkactivatie
- Visual identity OA Nederland
- Design en artwork trajecten uitvoeren
- Communicatie
- Draagt bij aan totstandkoming van en geeft uitvoering aan communicatie en juiste mediamix voor Old Amsterdam in Nederand, inclusief shopfloor en social media
- Heeft een leidende rol in creatie en implementatie digitale & social media strategie en content
- Draagt bij aan keuze voor juiste kanalen en platformen
- Innovatie/ product ontwikkeling
- Signaleert kansen en mogelijkheden
- Als (deel)projectleider verantwoordelijk voor het realiseren van kleine innovaties/renovaties
- Beheren van het Marketingbudget
- Data analyse en Brand tracking
Kwalificaties en vaardigheden
- 0-4 jaar marketing ervaring in FMCG branche
- Academisch werk -en denkniveau; analytische en conceptuele vaardigheden
- Passie voor marketing en voedingsmiddelen
- Heeft affiniteit met digital en social media
- Overige kenmerken: can do mentaliteit, drive om verschil te willen maken, zelfstandige en energieke werkwijze, ondernemend om te experimenteren, eigenaarschap, intermenselijke- en reflectieve vaardigheden.
- Belangrijke competenties: conceptueel, analytisch, (merk)leiderschap, commercialiteit en executiekracht
Wij bieden
- Uitstekende arbeidsvoorwaarden
- Een leuk en professioneel bedrijf met een collegiale sfeer waar je als mens wordt gewaardeerd
- Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en leuke informele activiteiten
- Vrijheid en ruimte om je eigen ideeën in te brengen
- Mooie kaasmerken waar je trots op kunt zijn
Standplaats
Huizen
Reageren
Ben je geïnteresseerd? Mail je motivatie en cv naar hr@westland-kaas.nl. Uitgebreide informatie over Westland Kaas B.V. is te vinden op https://www.westlandkaas.nl.
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld
